close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מאוורר תלייה - פתרון זול ונוח לחדר נעים יותר

מערכת שורשז אלול, תשפ27/08/2020

מאוורר תלייה הוא פתרון קירור מצוין וחסכוני. החיסכון בכסף מגיע גם בגלל העלות הראשונית של המאוורר, גם בגלל עלות התקנה נמוכה יחסית וגם בגלל חסכון משמעותי בחשמל

תגיות:

אחד הדברים היותר מוכרים בישראל זה החום הרב שיש בבתים. ישנם פתרונות רבים שנועדו לקרר

את החדר, כך שיהיה נעים לשהות בו. מאוורר תלייה הוא פתרון קירור מצוין וחסכוני. החיסכון בכסף מגיע גם בגלל העלות הראשונית של המאוורר, גם בגלל עלות התקנה נמוכה יחסית וגם בגלל חסכון משמעותי בחשמל. בנוסף, אם אתם רוצים מוצר שמקרר ולא בולט בחדר, מאווררי תלייה לרוב נמצאים למעלה, באזור שפחות רואים ופחות מרגישים בו. הם באים במגוון צבעים שמאפשרים שילוב של צבע המאוורר עם צבע החדר, דבר שגורם לכך שיהיו אפילו פחות בולטים. אפשר כמובן לבחור צבע יותר בולט ולקשט את המאוורר, דבר שיבליט את המאוורר ויאפשר לו להפוך למוצר שמשדרג את מראה החדר, הכול נתון לבחירה שלכם.

ישנם מספר יתרונות למאוורר תלייה

  • מאוורר תלייה הוא חסכוני הרבה יותר ממזגן. החיסכון שלו בחשמל הוא לא רק חוסך בכיס אלא טוב לאיכות הסביבה.
  • מאווררים לא מטפטפים, לא מקפיאים את החדר, לא צריכים ניקיון של מסננים, לא צריכים התקנה מסובכת ולא צריכים טכנאים בגלל תקלות שונות ומשונות.
  • קל מאוד להתקין מאוורר תלייה. כל מה שצריך זה פינה או כל מקום גבוה מספיק בחדר שמצד אחד יאוורר את כל החדר, ומצד שני יהיה בטיחותי.
  • אם אתם עוברים דירה, קל מאוד לפרק את מאוורר התלייה ולהתקין אותו בדירה החדשה. זה מאוד טוב למי ששוכרים בתים ולא רוצים לקנות משהו ארוך טווח כמו מזגן.
  • במחיר של מזגן אחד, אפשר לרכוש מספר מאווררים ולפזר אותם בכל חדר בבית. זה יותר יעיל מבחינת קירור החדרים והרבה יותר זול.


איך כדאי להתקין ולהפעיל את המאוורר
למרות שהתקנת המאוורר היא פשוטה יחסית, עדיף לתת אותה לאיש מקצוע. איש המקצוע יוודא שהמאוורר תלייה מותקן במקום אידיאלי בחדר כך שיספק אוורור מקסימאלי בצורה בטוחה. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי גודל המאוורר. מצד אחד לא רוצים מאוורר גדול שיתפוס יותר מדי מקום בחדר ויעיף דברים. מצד שני, שלא יהיה מאוורר קטן שלא ייתן מספיק אוורור. היום נהוג שמאווררי תלייה מגיעים עם שלט להפעלה עם מספר מצבים. כמו כן, למאווררים יש טיימר שאפשר לכוון אותו מהשלט, כך שהמאוורר יפעל ויכבה מתי שנוח לכם.

מאיזה חומרים עשויים מאווררי תלייה
מאוורר תלייה לרוב יהיה עשוי מעץ, מפלסטיק או מתכת. מאוורר מעץ הוא יפה מבחינת עיצוב אך יחסית יקר. מאוורר מפלסטיק הוא הכי פשוט והכי זול אך עלול להישבר די בקלות עם משהו פוגע בו או שהוא נופל. מחיר מאוורר ממתכת נע בין הפלסטיק לעץ. הוא חזק יותר ועמיד יותר מפלסטיק. שימו לב לסוג המתכת שאתם קונים כי ישנן מתכות שנוטות להחליד. זה בדיוק הדבר שבשבילו יש איש מקצוע שכדאי להתייעץ איתו על הנושא.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה